Kungarna av Tylösand.

Så himmla patetiskt. Dom dansar på bord och barer och alla andra kollar snett på dom. Dom skriker bråkar, snackar skit bakom varandras ryggar, har sex i tv . Men jag bara ÄLSKAR det, tycker det är så kul när man gör bort sig och flippar ur helt! Jag tycker nog minst om Rang han är pinsam, ful, ljuger as mycket han säger att han haft sex med 29 stycken kanske. Tror inte ett skit på det kan jag ju säga och det tror ju inte någon annan heller. Jag menar vem tatuerar in " Miss Camy" ? HAHAHAHA det värsta är att det är fel stavat ! Men Nemo är ju rätt patetisk också . Han har bara sex hela tiden. Men jag tycker det är kul i alla fall!

Nathalie "DJ Nathalie: är grymt skön brud, ärlig och hon snackar inte mycket skit alls.
Rang "Biskit":
är så mobbad vill bara säga till han hur pinsam han är.
Nemo : 3 ord Ida med silikon ( båda hans tjejer har hetat Ida och haft silikon bröst).
Joakim "Jockeboi": ganska pimsam och väldigt äcklig.
Emelie "svampen":
tycker hon är rätt skön sådär.
Erika "Lady lapdance:
falsk och väldigt seriös och inte alls rolig, hon är typ som morsan.
Camilla "Miss Cami":
väldigt falsk hon snackar skit bakom allas ryggar men säger inget i verkligheten, det är bara pinsamt.
James "Maskinen": Jag har typ ingen uppfattning av han mer en att han är snygg, men han verkar hjälpsam och snäll.

Nemo , Jockeboi.

Kommentarer
Postat av: jenniferklanghammar

Hahahaha, fast lite kul är det ju?!

2010-09-17 @ 00:06:47
URL: http://jennabus.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0