Hatar tåg.

Usch! Idag var jag i stan och Camila skulle stanna kvar för hockey matchen som hon skulle se med sin familj. Så jag fick åka hem själv. 1. Äckliga fulla gubbar som glor på en vid stationen. 2. Äckliga drogade gubbar som skriker rasistiska , sexistiska saker åt någon som inte finns. 3. Ungdomar som skriker "Mamma knullare"  över heela tåget jätte högt.

Allt deta råkade jag ut för! Ungdomarna drack cider och var typ 13 år gamla eller p12or. Seriöst dom satt så här " DOM KOMMER MAMMA KNULLARE !!!!!!!!!!!!!!!!" Tjejen jag satt mitt emot suckade och tittade på mig som gjorde samma sak.
Sen så stod det än äcklig gubbe som skrek Luder, blatte jävel, åk hem till ditt hemland osv.
Jag var tvungen att messa Camila hon skrev.
-Han rösta säkert på SD :P!
-Aa eller inte alls han verka inte så allmänbildad hahaha :P!

-HAHAHAHAHAHAHA!

Gahahahaha jag är så rolig ;).  Nej men han pratade med sig själv. Jätte läskig!
Men i stan hade jag kul jag köpte UGGS från din sko och örhängen från Ur och penn+ foundation mousse från l'oreal.

Kommentarer
Postat av: ida

kika in på min blogg är du gullig :)

2010-09-26 @ 09:55:33
URL: http://iddas.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0