En uppdatering får räcka idag!

Ett litet inlägg får räcka idag. Jag har inte orkat eller haft tid att uppdatera förs nu. Idag i skolan fick vi tillbaks en massa saker våran Svenska uppgift som jag nämnde förut och matte sak. Sen så gjorde jag ett test på Hemkunskapen som jag sen fick tillbaks. Och allt gick såhär:
Matte: 8.5/14 G. Svenska: VG. Hemkunskap 12/14 MVG. Eller ja , det skulle vara så i matten och hemkunskapen om vi fick direkta betyg på dom, vilket vi inte fick. Men om vi skulle fått så skulle det se ut så. Men svenska fick vi betyg på uppgiften. Jag är inte nöjd alls ville ha MVG i svenskan. Imorgon har jag halv dag så då kan jag uppdatera.

Aja pallar inte skriva mera nu så puss på er!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Vissa dagar har man helt enkelt inte tid, finns så mkt annat som tar tid!

2010-09-14 @ 08:05:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0