Toy Story 3.

Hahaha skrattade hela filmen den är super söt och jätte bra. Jag har inte sett 2an tror jag men jag tänker verkligen se den snart. Men 1an har jag i alla fall för mig jag sett för väldigt längesen. Men jag ska nog ladda ner båda två så kan jag kolla på dom. Men 3an är helt underbar jätte rolig och dom håller verkligen ihop hela gänget.

Jag tycker alla karaktärer är helt underbara men dom 3 little green aliens är ju super söta så himmla roliga och väldigt söta. Men hela filmen var helt super bra och den rekomenderas verkligen .

Av mig får den 5 av 5 möjliga , så bra tycker jag den var i alla fall.


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

ALlt bra med dig? :*

2010-10-18 @ 15:40:13
URL: http://saveu.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0