The master of pappersplan.

Det var nog det jag gjorde mest idag, pappersplan. En dagis fröken gjorde ett och sen så ville alla ha så där stod jag med massa ungar som sa : "Nu är det min tur", eller "Efter han är det jag, nu var det ju min tur!"
Jag tror jag gjorde ca 15 stycken alla ganska slarvigt så jag fick göra om några. Och det som var grejen var att det var en rulle med papper så jag var tvungen att klippa bitar av rullen. Fast det var kul idag så jag ska inte klaga.

På min rast idag läste jag en tidning om dyskalkyli, jag och min mamma har ju funderat på och göra ett test och kanske få en diagnos. Jag har ju dyslexi.
Eftersom jag är helt sjukt dålig på matte och inte fattar något alls det går in och ut. Och om jag har det är de kanske bra med en diagnos. Jag tror själv jag har det och just nu är skolan jobbig men 8an var ju värst men det är jobbigt med 9an också!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0