Jobbig dag!

Herregud är helt slut! Det var foto grafering på dagiset så det var bara att underhålla barnen tills det var deras tur. Det tog ganska lång tid så det var ganska jobbigt för dom men jag uppehöll dom allra minsta jätte bra vi kollade ut genom fönstret på fåglarna och pussade på spegelen så det gick utmärkt. Dom större barnen var lite lättare. Jag fick faktiskt vara med på grupp bilden och ha en liten svamp i knät en av dom minsta faktiskt och han satt still och kolla in i kameran och var jätte duktig! Alla barnen var verkligen jätte duktiga på att sitta still och vänta tills hon var klar. Några grät på slutet men dom hade ju varit så duktiga och ville ju leka så klart!

Sen så har det bara varit full fart hela dagen och jag kan ju säga att att träna är så avstressande och skönt efter en ganska jobbig dag! Men det här är nog en utav det bästa upplevelserna jag varit med om i hela mitt liv! Dagis är så kul barn är så kul för dom hittar på nya saker varje dag.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0