06.00!!

Började klockan 06.00 så är rätt trött just nu. Vet inte om jag kommer blogga så mycket mera idag. Men idag var det ganska mycket på dagiset. Det var några nya barn som vart ledsna när deras föräldrar gick hem. Så det var ganska jobbigt vid 09.00. Men det kom ju inga barn klockan 06.00 för den första kom 06.30 tror jag. Sen kom det bara 2 barn till före 08.00. Men det var som sagt ganska många barn där i dag. Nästan alla 4 - 5 kanske var borta en från Svanen tror jag och sen några från doppingen.

Det var alltså full rulle nästan hela dagen. Men jag var ju bara där till 12.00 sen vet jag inte vad som hände efter det. Men just då var det stökigt, men så är det ju barn leker ju.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det dags för folk att rösta i Veckans Bild! :D

Gå in på min blogg för att rösta eller följa tävlingen.

Ha det bra! (:

2010-10-07 @ 21:57:24
URL: http://thedevilschild.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0