Ska inte döma men.

14år och gravid?! Jag tycker kanske inte det är en så jävla bra idee. 14 år man är inte byxmyndig ingen egen ekonomi, ingen utbildning med mera. När jag såg att det stod "14 år och garvid" Blev jag chockad. För mig var det sjukt!

Jag satt och läste igenom hennes kommentarer och hitta en där det stod att hon är en föreblid för andra 14åringar. Kan verkligen inte hålla med ! Jag tycker inte 14åringar ska ha sex och desutom bli med BARN! Nej, nej, nej, nej!! Jag tycker inte man ska börja få barn i högstadiet. Det är därför det finns lagar. Inte för att man ska börja föda barn när man är 15 bara för man får, men då får man i alla fall ha sex.

Jag personligen ÄLSKAR mamma bloggar men jag menar dom jag läser är åtminstånde 17-18 år och lite mera mognare och byxmyndiga ,har gått klart högstadiet kanske skaffat bostad. Inte 13, 14, 15 år som går i högstadiet.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0