Måste skaffa några ugglor!

Jag måste skaffa uggle halsband! Dom är så söta, min kompis har en jätte söt Uggla men den har hon haft några år så jag tror inte att just den finns kvar men andra finns. Ska åka in till stan någon dag och kolla runt lite i olika butiker Cooco borde ju ha några söta smycken överhuvetaget. Kanske hittar jag annat en söta ugglor jag har ju kollat lite på deras hemsida och har sett helt underbara smycken!

Jag älskar dom små munk och glass halsbanden. Jag tror faktiskt jag såg Coocos underbara smycken för första på Fokis blogg när jag läste den. Jag har ju slutat läsa den för ca 1 år sen. Hon började bli lite tråkig. Men tillbaka till ämnet nu. Jag kanske inte pallar åka in till söder och istället beställer hem några fina halsband.

Det som också är bra är priserna. Det är billigt gulligt och bra. Tror jag ska beställa hem ett glass halsband! Ska se om jag hittar något nu på hemsidan.

Vad tycks?

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0