Vilket fint väder!

Gud vad fint vädret var idag! Typ 20+ tyvär så solade jag inte men jag var ute i alla fall. I minst 2 timmar kanske 3. Vi var vid mickrum btw. Idag hade jag tänkt att jag skulle göra dagens outfit men min Canon var sluut på batteri. Så jag pallade inte. Misstänker att den stog på hela natten :S. Men jag var i alla fall med Linus, Thomas, Emma och Malin. Sen kom en massa typer. Kommer inte ihåg alla ens :P. Men det var väl kul. Men det var roligast när Malin var med. Sen så gick jag själv hem där ifrån för folket skulle stanna längre på bryggan och chilla. Sen har jag varit hemma sen jag kom hem vid halv 8. Och jag har kollat på tv och sutit vid datorn, fixat en klocka på bloggen som ni kanske ser. Jag har väl inte kollat så mycket. Men lite på Rosa pantern och South park.

Nu ska jag nog kolla på Bella Tyra show. Jag har kollat på det dära Kissie klippet minst 2 gånger jag fattar bara inte. Jag vet inte men aja jag tycker det intressantaste avsnittet jag sett. Det var en sån spänning hela tiden. Jag märker lixom nya grejer varje gång jag kollar på det. Jag funderar också myket om vad Kissie egentlien känner hon är så spännd och rädd. Eller det är vad jag tror, jag håller med Bella om att hon nog behöver en kram. Kom till mig Kissie så ska du få en kram och gråta ut på en axel ! Jag tycker bruden ska satsa på konsten eller sången? :)<3333

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0