Shop shop! <3

Idag har jag shoppat med Emma eller vi "fikade" Och sen så gick vi i massa butiker. Cubus, h&m, Gina tricot, glitter, bik bok, expert. Jag kommer inte riktigt i håg. Men jag köpte en system kamera väska och trosor, bh och solglasögon. Det finns ju 3 149:- på gina tricot så snygga trosor alltså! Det finns ju 3 för 100:- också. Men jag tycker det är bra om man behöver lite underkläder ;). Men sen så köpte jag på en bh på H&M. Sen så åkte jag hem efter en timme eller en och en halv. Men musiken på Gina är så jobbig! Man blir så stressad.

Kamera väskor är sjukt dyra. Jag försökte liksom hoppas på att min kamera skulle få plats i den minsta väskan men nej så jag var tvungen att köpa den för 399:-. Dyr som fan men aja.

Kamera väska 399:- Expert.

BH 129:- H&M.

Solglasögon 59:- Gina.

3 för 149:-

3 för 149:-

3 för 149:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :)

2010-05-07 @ 21:56:27
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: mly

BRA MED VÄSKA HILDA ! stolt syster :)))))

2010-05-08 @ 09:36:29
URL: http://mlysblogg.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0