Ösmo marknad, farmor, moppe och sjö krog.

Titta vad mycket jag gjort idag/ Igår! Har varit ute hela dagen. Jaja... Vi kan väl börja med marknaden . Jag tänkte att det skulle bli helt ok väder typ inte sol men inte regn. Men vad händer när jag Emma och Camila kommer fram till ösmo? Jo det börjar spö regna! Sen vart det uppe håll och sen började det regna ännu värre. Sen så vare sol ett bra tag. Men jag köpte inget, hade knappt pengar men jag tycker det är roligare att kolla och fota. Men jag tog en massa foton i alla fall. Vi var där 1 timme kanske eller lite mera. Pallade inte när det regna så mycket.

Sen efter det så åkte vi till farmor för att pappa skulle kolla något. Och hon har sötaste hunden så jag måste så klart fota :P. Vi stannade där en halv timme kanske. Hennes hus är underbart! Hon har en jätte stor tomt med massa fina frukt träd, rabarber, blommor, en damm, fina små stugor där getterna bode då jag var liten. Sen så har hon lite fontäner med små änglar grodor på. Det är ett dröm hus för en som är gammal. När jag var liten hade hon massa djur. Katter, hundar, getter. Men nu har hon bara hund :).

Sedan fortsatte resan till nynäs där min syster skulle på kalas. Och jag skulle köpa godis. Jag möte mina tränare (pinsamt). Sen så åkte vi där i från. Och då åkte vi hem. Sen var vi hos Emmas farmor och åkte moppe med Malin. Och senare så var vi hos stolle i hennes stuga. Och sen på kvällen kom hem för en halv timme sen ungefär då hade vi varit på sjö krogen där det inte var något drag alls. Inte kul alls men vi hade kul tms lite i alla fall. Vi drack typ cola och snackade sjöng lite. Sen 11.40 kom jag hem. Gick och duscha och nu är jag här . Och orkar inte detaliera mera vad jag gjorde i duschen :D. 

(VARNING KÄNSLIGA TITTARE BILD BOMB :P!)


Outfit : Tröja gina linne bikbok tights Gina.



Singa, Emma, Camila, Tyra :)!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha en sån svampbob tröja vore ju awsome o ha! haha

2010-05-30 @ 01:01:27
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/
Postat av: sanna

hahah awsome ju! :D sån vill jag ha. hur äre annars då?

2010-05-30 @ 03:10:18
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/
Postat av: Jim Amundsson

Jag har Också en Leonberger! =). bdb: blommeerochbin



Hur gammal är din? svara på bdb tack

2010-05-30 @ 05:00:18
URL: http://blommeerochbin.blogg.se/
Postat av: mly

ofta farmor va hos er :/

2010-06-01 @ 18:57:18
URL: http://mlysblogg.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0