Melodifestivalen!?

Jasså jag bryr mig typ inte men nu fick jag reda på att tyskland vann. Men ni kan inte mena att det var bra?! Den låten sög ju. Hon kan fan inte sjunga. Det är ju värre en Man boy. Det måste väl varit bättre låtar med. Hon sjöng väl coolt men fan inte bra. Aja då hade ju Salem haft en stor chans att vinna hela grejen. Men jag vet ju liksom inte ens vilka låtar som var med så jag har väl inte mycke att säga :P.

Aja fick just reda på en jätte tråkig grej som gör mig så irriterad! Jag kan inte berätta för det rör inte mig så mycket. Men åååå vilka pyskfall det finns!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag tyckte faktist vinnarlåten var bra :D Hihi

2010-05-30 @ 10:53:55
Postat av: mly

Den a ju bäst iaf :D asså tysklands låt

2010-06-01 @ 18:55:35
URL: http://mlysblogg.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0