Konfirmatinos bilder !

Ja eftersom jag fick min system efter kyrkan så har jag bara bilder från fikat och lite annat! Jag är så himmla glad just nu! ;D. Men allt gick i alla fall bra i kyrkan. Jag gjorde lite fel men det gör väl inget alls för ingen märkte. Jag tycke det är lite tråkigt att det är slut men det är ett minne för livet. Jag har lärt känna så många nya fantastiska människor. Och jag kommer säkert ha kontakt med dom i alla fall. Men det har vart kul på de lägret jag var med på. Maten har varit god och ungdoms ledarna jätte bra! För att inte tala om alla andra prästen och dom andra har varit jätte bra. Sarah prästen är så snäll alla borde konfirmera sig i västehaninge man har så sjukt kul tillsammans. Min konfa grupp har världens humor och alla var så jätte snälla. Jag tror inte på gud, man behöver inte det för att konfirmera sig. Jag är glad att min farmor och hennes mn kom, jag träffar inte dom så mycket fast dom bor ganska nära. Här kommer bilder.


Första bilden.


Pappsen :D

Mamma!

Farmor gjorde en smörgås tårta!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej kul att du fick en systemkamera :D vad fick du för modell? :D

2010-05-02 @ 21:37:39
URL: http://johannasphoto.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0