Jippy!

Min idol bild kom med på anaginas blogg. Hon är verkligen bästa bloggerskan! Rolig, tippsar om bra saker kan skämta om sin egen religion. Jag kan inte förstå vissa som inte tycker hon är rolig och att hon är dum i huvet för att hon skämtar om det hon gör! Jag tycker det är kul när man skämtar med både svenskar och muslimer för jätte många är så tråkiga och inte kan skämta om sin religion. Det är vad jag tycker i alla fall! Man måste kunna skratta åt sig själv för att man ska kunna skratta åt andra. Skickade en idol bild till Isabelle strömberg också tycker att hon är rätt bra också! :)

Kommentarer
Postat av: sofiaa

Hjälp mig välja vilken klänning jag ska ha! Rösta på 1, 2 eller 3 på bloggen :-)

2010-05-30 @ 19:49:51
URL: http://ohhhmygod.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0