Föreställningen king of pop.

Skol dagen börja med en höjd hoppnings lektion på idrotten. Sen så skulle vi åka till Nuneeess nää skoja Nynäs heter det xD. Ja men vi skulle i alla fall på en föreställning som heter king of pop.... Nej jag gillar inte Michael Jackson. Men dom skulle göra en greej av det i alla fall.  Men jag tycker inte det var så jätte bra men några stycken hade väl talang. Dom behöver bara lära sig att le lite. Några stycken var väldigt glada också. Jag Lovisa Emma och Johanna :). Vi fota as mycke under föreställningen och utanför vid tåget :). Jag ska lägga upp några sen.

Jag tycker en kille var grym på att spela teater. Han var bara så bra. Resten lätt så in repiterat som att det inte kom från dom. Och två tejer som sjöng sjöng så falskt så att man ville skrika. Men men aja ska fota lite nu puss! :)




Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0