Bilder från idag och igår!

Några bilder på ungarna på gatan när dom körde vatten krig det har ju varit jätte varmt. Idag har jag varit ute
och lekt Burken med ungarna hehehe. Det är kul att vara bäst och ta alla. Nej men jag kommer ihåg på 6års när jag gick på scaouterna stavning(?). Då det var mörkt och vi var på ett ganska öde ställe vid våran stuga man fick ha ficklampa som hann så klart . Det fanns ett berg det var där vi körde med alla från ja jag kommer inte ihåg men med alla. Nästan alla här på vår ö har gått på det. Men vi lekte också något annat.... (tänker).... Vinken heter de. Det finns en som är hann och ska hitta folk som är gömda någonstans. Om man blir tagen måste man få en vink så man kan smitta utan att den som är hann ser en osv. Men det är ju sånt man måste ha kört någon gång som barn. Eller så är det bara jag som tycker det :P.

Hahaha men jag körde i alla fall det och jag vann enligt mig :). Fast alla tyckte jag fuska :O. Men det har jag gjort
fotat och lekt :).






Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0