Vimmelmamman.

Det är en sann kämpe, hon kämpar mot sin Cancer och jag tror hon kommer överleva. Eller det verkar ju som det. För inte så längesedan så var hon med i "Å herre gud", Jonas gardells serie om gud den handlar om den gud som älskar oss och den gud som ser ner på oss och straffar oss. Där hon sa att hon sluta tro på gud för att hon fick Cancer. Och för att han lämnade henne med hennes lille son och man sjuk. Men det är en sak jag inte förstår. Dom trodde inte ens att hon skulle leva idag. Men hur kommer det då sig att hon gör de? Tror inte ni att det var lite Gud som hjälpte henne? Jag vet inte för jag tror väl sådär på gud. Men jag tror han hjälpte henne igenom de lite och sen handlar det om den sanna kämpen hon är. Det är vad jag tror. Men hon kanske ser på det på ett annat sätt.  

Kommentarer
Postat av: Jessy /-:

fin blogg :)

2010-03-21 @ 20:41:13
URL: http://jesseduvet.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hejsan ! Jättefin blogg :) Gör du gratis designer ? (a)

2010-03-21 @ 20:48:59
URL: http://michellemaiga.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0