Vem vill vara med en sån vän?!

Vem vill vara med en vän som inte lyssnar på en? Eller håller på med något helt annat.... Jag hatar när en vän man bara är med håller på med mobilen hela tiden och man säger typ.

- Aa jag tycker att det är as jobbigt med honom, kanske man typ säger.
-mmmm..... Hahahahahaha, Och sen ignorerar man bara en vad jag tex sagt.
-Vad skrattar du åt?!
-Hahaha nej men det var bara en grej på facebook/ MSN.
-Men då lyssna du ju inte ens på vad jag sa, Lite irrterad.
-Jaha vad sa du?, Simile. 

Typ så kanske är det kul?
Det brukar inte hända mig bara då och då men säkert andra. Och det är ju inte kul om man snackar seriöst. Då tar dom det ju inte seriöst. Det är jätte tråkigt då kan man ju bara sitta vid datorn och den vid mobilen. Jag tycker det i alla fall vad tycker ni?? Jag tycker det är jobbigt, alla kanske inte har gratis MSN och skit. Okej jag har men jag använder inte den eller Facebook. Men jag skulle nog inte heller göra det om jag hade en iphone eller liknande. Jag gillar att trycka på knappar och inte på skärm men det är kul :P. Men jag skulle nog inte vilja ha en hela tiden. Ska sova nu i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: gullis :D

men jag har dig redan på msn tror jag :)<3

2010-03-15 @ 22:30:42
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: bossadis

Håller helt med dig! ;)

2010-03-16 @ 18:33:54
URL: http://bossadis.blogg.se/
Postat av: Camila

Jag vet att du är på träning nu, men ignorera helst inte mitt sms när du ser det!^^

2010-03-22 @ 18:41:33
URL: http://camila.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0