SLs Nya reklam.

"Vilka här inne skulle hellre ta med Facebook en än kompis till en öde ö?", Jag tror jag satt och kolla på den hela vägen till skolan på bussen. Hahaha och jag funderade också. Jag tänkte så här "Om man skulle ta med Facebook skulle man kunna ha kontakt med alla ens kompisar plus släkten", och "Om man skulle ta med en kompis kanske man skulle kunna hitta på mycke mera, men om man gör det så måste man ju dela alla mat med den och då blir det ju mindre!". Och så fortsatte de. "Men om man tog med en kompis skulle man kunna ha någon och sakna allt med!".

Aa det var ganska jobbigt att tänka på det sättet och inte kunna bestämma sig! Men vad tror tycker ni??
Jag sitter och kollar på Gost Whisper. As bra men gamla avsnit. Jag ska på träning idag i alla fall och sen ska jag inte göra så mycke mera men jag hör av mig sen puss!<33


Kommentarer
Postat av: julia

Hej!

Är headern klar ? :)

kram

2010-03-10 @ 20:47:22
URL: http://juhliaa.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0