Life sucks .

Ja, livet suger verkligen i bland. Plus att många slutat läsa min blogg , är jag så dålig? Jag måste väl helt enkelt förendra allt på bloggen. Sitter och kollar på "dating in the dark", Många är ju inte så snygga men jag tycker det inte spelar någon roll . Men det är väl okej för att jag hoppas att dom väljer varandra för att utseendet spelar ju ingen roll i deta program. Men de gör de ju i slutet i alla fall. För om dom inte ser bra ut så väljer dom inte varandra. Och de är ju så om dom trivs tillsammans i mörkret. Men det är ju deras val. Men jag menar om man veeerkligen börjar gilla varandra. Och sen ser varandra och bara:
Nej hon var fet, ful bwt. Det blir ju i alla fall efter utseendet. Aja de är inte mtt problem.

Idag på jobbet var det så tråkigt. Men de kan ju inte alltid vara kul. En som jobba där sa att jag skulle få stå i kassan och de såg jag fram emot. Och de hände inte och sen så blev jag lovad om jag skulle få göra planterigar och sen så fick jag städa och sortera pengar. Men men... Jag får väl se jag kanske får göra något annat imorgon. Jag ska till tandläkaren imorogon också.... Ska laga hål, jag måste antagligen göra det efter som jag inte laga de förra gången. Aja puss vi ses imorgon eller i kväll!<333

Kommentarer
Postat av: Hilda ^^

NEJ!! Din blogg är bra!! :)

2010-03-31 @ 07:40:03
Postat av: N e d a

Hej jag undrar en sak: Du har ju senaste inlägg o så på din meny men jag undrar hur man kan lägga in en sån text från photoshop som du har på din meny på länkar o så.



Som texsnitten :)



Tacksam för svar

2010-03-31 @ 15:38:38
URL: http://nedaaaaa.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Söt blogg:)

Blev du lurad på något april skämt igår?:)



/N.

2010-04-02 @ 00:26:13
URL: http://taz.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0