Jobbig klass....

Idag var de inte kul att jobba med so och no tack vare min klass. Dom håller på att kasta grejer och bråkar och om man försöker jobba så får man en linjal in i handen... Tobbe kasta den de vet jag! Men han sa att det inte var han aja... Vi hade vekarie men henne har vi haft förut hon pluggar till so lärare. Hon var "praktikant" Och var med som hjälp på so lektionerna förut. Men vi hade henne i alla fall, jag gillar henne. Tobbe skratta hela tiden och han skrattar som en härt gneggar. Så till slut sa hon "Tobbe sluta gnegga och jobba i stället xD!" Alla skratta för de hade vi inte tänkt på men jag ska nog spela in hans garv någon gång bara för att vissa. Alla va grymt jobbiga men allt går med musik! Jag han 2,5 sidor så jag är nöjd. Aja ska till TP nu med Camila så jag kanske skriver sen puss ! ♥♥

MIN SNYGGING!♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0