House.

Sitter och kolla house. Jag tycker väl det är okej att se på eller de är ganska bra. Det hade varit coolt om han kunde de han kan på "riktigt" Och om det inte bara hade varit en serie. Ska ni föresten kolla på blondinbella och
Tyras show? Jag råkade höra på p3 imorse när pappa skjutsa mig till skolan. Då hade dom typ ringt eller tagit dit Isabella. Och då snackade dom om de. Radio program ledaren frågade vem dom helst inte skulle vilja komma dit och då skratta Isabella och sa: "Hahaha kanske Kissie Alexandra.", Fast sen sa hon att alla är välkommna om dom vill. Men jag förstår henne helt. Jag skulle inte heller vilja ta dit någon som kallar mig för gris och hålla på att säga att jag var ful för att jag hade acne. Inte för att jag har det men om jag skulle vara Isabella skulle jag bli lite lite sårad kanske. Men det är tur att hon inte bryr sig så mycke. Men hon tycker bara att det är ganska omoget och hon hade ju träffat på henne hos Bobby och då hade hon bara hälsat glatt och kissie hade bara sagt "Hej" Lite blygt. Så hon är en riktig feg skit egentligen. Hoppas att hon blir lite mognare någon gång som Paow och Blondinbella. Ska jag vara ärlig så har jag nästan aldrig varit inne på Tyras blogg men någon gång när Kenza och hon var på Kreta. Jag klicka nyss in på den men den verkar lite tråkig så vi får se texten kanske är intressant men jag kollar alltid designen och header och så först. Men man vet ju aldrig... Ska läsa den lite nu och kolla på Mästarnas mästare! Min rubrik skulle ha blivit "House" men nu får vi se det ska inte vara en sådan tråkig rubrik. Jag ska kolla på den puss på er och sov gott!<333

Det är förbjudet att kopiera mitt innehåll!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

kramis <3

2010-03-09 @ 23:12:01
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

tack (:

allt bra med dig ?

2010-03-10 @ 14:46:14
URL: http://hahaha.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0