Angående blogg design..

Jag vill att alla lägger till msn så jag kan fixa annars blire problem... Men vissa är duktiga på de andra inte. Sen gäller det att jag är inne och ni är inne. Idag i alla fall ska ni kolla på wipe out? :D Jag ska fett kul ju! Skulle inte kissie vara med ? :P Skulle gärna se henne hoppa på bollar och bli lerig xD! Undra hur det går med dom brösten... Tänk om dom spricker :O. Då kanske det inte blir så kul för henne. Men det är ju hennes problem. Men tycker ni inte att hon snackar för mycke skit om Jackie? Jag tycker att hon går för långt. Jackie är inte tjock men enligt kissie är hon det. Jag tror att hon är avis men aja, hon tar nog inte åt sig. Men jag ska designa nu pusss!<3333333

Ny designat hon ville ha en som var lik Alex milton men den är inte exakt!


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0