Alice in wonderland Tim Burton 3D.

Today ska jag se Alice in Wonderland i 3D. De kommer bli as coolt ju! Jag ser verkligen fram imot det :D! Men det är först kl 19.00. Jag älskar Johnny Depp. Han har vart med i mina favo flimer som jag älska när jag var lite Emma remember? Pirates of Caribbean var min absoluta favorit film. Jag har alla och såg en på bio. Jag var helt såld på dom. Nu vet jag inte men då tyckte jag Orlando bloom var riktigt snygg! Jag vet knappt hur han ser ut längre. Och det var ganska länge sen jag kolla på filmerna måste göra det någon dag. Jag tycker nog inte om dom så mycke längre. Men nu vill jag se Alice för jag bara älskar färg glada saker med en massa häftiga efekter. ÅÅÅÅÅÅ SÅ COOLT! Men nu ska jag spela sims :P. Töntigt jag vet men men jag älskar att vara barnslig och att vara mig själv så jag står för de ;). Mina grannar såg faktiskt filmen igår. Dom sa att den va bra så jag måste bara skriva de. Så vi får se hur många blogger's stars den får hoppas 5!!!!


Snygg haaa?? ;)

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0