AAARRRRGGGGG!

Så ni vet ska det vara AAARRRGGG mera som en pirat inte arg :P.  Jag kan inte bestämma (Stavining(?) ) mig riktigt hur jag vill att min header ska se ut. 
1. har inga nya bilder
2. jag har massa ideer men dom kommer inte fram på photoshop.
Men jag är ganska nöjd med den jag har nu. Aja jag har varit och "Jobbat" Kom hem för en halv timme sedan. Det var massa nya saker som kommit så jag packa väl upp dom och pris märkte hela dagen nästan. Juste tvättade fönster också. Hehehe jag är deras städerska xD. Nääj då men dagen börjar ju som vanligt. Att ställa ut alla blommor som ska utan för entren eller vad det heter. Sen så får man uppgifter eller hitta på något själv. Men de finns alltid något att göra typ. Men jag höll på att börja grina i går på Ghost whisper det var så bra att Jim vart Jim igen :D!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,. kna man säga xD HAHHA men najs och najs!!!



sv.. ösmo... hmm vart exakt ligge rdet!??

PÖÖÖSS xD

2010-03-26 @ 17:49:13
URL: http://fjaelkis.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0