Today.

Orkar inte skriva så mycket idag men jag har vart inne i stan där min mammas kusin har sprungit Stockholm marathon. Vi andra som skulle kolla gick runt i djurgården för man kan inte kolla hela loppet hela tiden. Men vi stannade och kollade en gång när hon sprang förbi där på djurgården. Hon var grymt duktig hon har bara tränat ett år ungefär efter hon fick lill skit så börja hon :P. Hon kom in i stadion efter 4h och 39min. Grym tid för att vara efter 4 mil! Lilla Wille jag mamma, Tyra gick runt.  Aja lägger in bilder snart puss! <33

Kommentarer
Postat av: sanna

ingen fara! =) funkade det?

alltså om du vill fota med låg bländare kan du nog fota på f 2.0 och ha slutartiud 1/2000 och sen isot på 100 så ska det nog funka beroende på hur ljust det är.

2010-06-05 @ 23:29:47
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/
Postat av: nora

sv: ååh tack ;D

Adda mig på msn så kan vi prata om designen ;D tack för att du kan :D

2010-06-06 @ 13:37:36
URL: http://baraviii.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0