Secret lives of women!

Jag sitter och tittar på de. Men jag förstår inte hur man kan vilja sätta plastkirurgi före familj hus. Att man till och med måste flytta för att ha råd. Men transverstiter (stavning?) är okej men det får inte gå för långt. Om man känner att man är i fel kropp liksom och vill verkligen bli kvinna. Så det tycker jag är ok med gräns. Sen finns de vissa som inte ens kan skratta. Dom har för mycket botox i kinderna och för stora läppar. De är ju hemskt tycker jag.

Men va fan det var ju pause nyss! Jag hatar tv3 dom har reklam 6 gånger på EN timme!!! Är inte det sjukt? De är inte korta reklam pauser precis. Man orkar ju tillslut inte kolla klart på programet. När det ska vara reklam efter typ 3 min. Aja tv3 suger och jag får väl önskar mig en inspelningsbar digitalbox en sån som man kan spola med. Mamma jag önskar mig de nu skriv upp de :P!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0