Phuu snart är det över allt med Kunga familjen.

Alltså deta kunga bröllop. Jag är så irriterad på de, jag gillar inte kunga familjen. Vad gör dom egentligen för något ? Tar våran skatt till att Madeleine ska få flytta till USA för att hennes kille var otrogen?  Alltså de händer någon varje dag! Det är som att dom träffades och 1 månad senare förlåvade sig för att få uppmärksamhet. Skulle jag stå ut ett år till med samma skit i Aftonbladet och Experesen när det händer mycket viktigare saker i världen? Se deras ansikten på "Bröllops chockladen" och massa kakor. Nu när jag tänker efter är jag rätt glad att han var otrogen med Tora eller va fan. Det finns fan mycket viktigare saker än en jävla kunga familj. Nyligen skrev dom "Tora talar ut!" I aftonbladet. Jaha och jag bryr mig för att?!

Jag vill inte låta som en sån som hatar dom men ååå! Ni vet inte hur länge jag planerat detta inlägg. Men nu hoppas jag att man slipper se dom på ett tag efter bröllopet. Jag måste bara säga en sak till JAG TÄNKER INTE BETALA NÄSTA BRÖLOP NÄR JAG ÄR STOR! Betala de själva. MÄNNISKOR SVÄLTER I VÄRLDEN DET ÄR VIKTIGARE!


Kommentarer
Postat av: ellen

Kolla in min blogg om du är sugen på en ny design elr vill ha tips om photoshop, skönhet & annat nice! Följ mig gärna me bloglovin om du gillar de.

Ha en jätte bra kväll! Kram

2010-06-16 @ 21:59:08
URL: http://yourwish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg =)

2010-06-17 @ 00:05:28
URL: http://fotomojjet.devote.se
Postat av: Frida

Och alla dessa program!

Fin blogg :)

2010-06-17 @ 19:10:25
URL: http://frixos.blogg.se/
Postat av: Emma

Kungafamiljen representerar ju hela landet och behöver skattepengar för att göra det. De åker ju runt i andra länder och representerar oss, det kostar ju pengar. :)

Detta bröllop är ju inte bara någonting som Victoria och Daniel tjänar på. Det är ju som en stor fest för hela Sverige, plus för turister som åker till Sverige, endast för att se bröllopet och ta del av denna historiska händelse. På så sätt ökar ju också turismen. :)

Jag ser ingenting negativt med att ha monarki i Sverige. Om vi inte hade en kungafamilj hade vi ju haft en president med familj. Jag är övertygad om att det inte hade varit billigare. :)

2010-06-20 @ 02:33:57
URL: http://emmanelson.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0