Är paow rasist enligt er??

Jag vet inte vad jag tycker. Jag tycker hon har rasistiska åsikter men hon är inte rasist. Jag menar jag och Emma gick och diskutera invandring och förstöring. Och att det är jätte många invandrare i Sverige och de kanske kommer bli lite för mycke till slut. Men jag är till 100% INTE rasist absolut inte! Jag har hur många vänner som helst som är invandrare. Men jag har inte så starka åsikter som hon. Jag tycker det är bra att vi släpper in invandrare de visar att Sverige är ett god hjärtat land. Eller hur man ska säga. Jag tycker bara att det snart räcker med invandrare.

Hoppas ni fattar och inte dampar loss nu! :P<333

Kommentarer
Postat av: Maja

SV: okej, tack! :)

2010-06-23 @ 21:39:57
URL: http://majasperspektiv.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0