Uppdatering här i från!

Ni vet att jag sa att jag inte skulle se Lazy ? Men igår så var det så att vi gick dit i alla fall och då började han spela. Det var ju inte så många där eftersom det var torsdag och då kommer inte så många. Men jag och mamma fick inte ihop vilka låtar han hade gjort vi fundera över det hela dagen. Eftersom jag stog en meter ifrån honom på flygplatsen så börja jag undra. Men när han började sjunga så kom man på lite låtar. Tänka sig att jag stog en METER i från!!!!

Alla är där idag och imorgon så vi får se. Är lite orolig det såg ut som att det var många fjortizar så jag är lite orolig för att Erik inte kommer bli "Helt" min :P. Nej det för väntar jag mig inte heller men dom kan vara så elaka... Hahahaha jag kan vara värre allt för dig ERIK! <33

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Okej men du kan ta mig mail och skriva till mig eller kommentera på min blogg när du kan då ? :D

2010-07-02 @ 13:31:09
URL: http://jce.blogg.se/
Postat av: ida stenersen

herlig design du har! :D

2010-07-02 @ 13:54:15
URL: http://idsa.blogg.no



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0