Kent.

Dom var gryma, nästan som Erik men han var bättre. Jag har inte gillat Kent innan men igår var dom as bra! Deras låtar är inte så himmla deppiga som alla säger bara lite. Men jag var längs fram som vanligt haha. Men hade inte lika bra som på Erik. På slutet var det häftigast ! Dom sprutade ut röda fåglar över prubliken på slutet. DET VAR SÅ HIMMLA HÄFTIGT!!! Jag fångade en tog kort på den också men har inte internet på min dator. Men den kommer upp det kan jag lova! ;). Men nu ska jag börja lyssna på dom lite mera eftersom dom är så bra. Kanske går på konsert och ser dom med min vän Sara vem vet ??

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Tack för din gissning! Jag väljer slumvist ut en vinnare ikväll, så håll utkik :D

2010-07-05 @ 14:23:59
URL: http://piiiinkpiercing.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0