Hemsk natt...

Jag mår skit. Jag borde inte badat igår kan jag konstatera. Jag satt uppe på kvällen för att vänta på mamma för hon inte hade nyckel in så att inte hela huset skulle vakna. Men jag vart som så trött , kall, ont i huvet, halsen osv. Ni vet som att man fryser på ett obehagligt sett. Sen så gick jag och la mig och vaknade flera gånger av en oläskig men ändå obehaglig dröm. Sen så klockan 5 så vaknade jag och mådde illa och då kände jag efter 5 min JAG MÅSTE SPY!! Och jag har oturen att när jag börjar få hög feber så mår jag illa och måste spy. Men bara en gång sen så mår jag "bra". Eller måste inte spy något mera. Sen så tog jag en alvedon och försökte somna efter en halv timme gick det.

Lät inte det hemskt? Alla borde tycka jätttee synd om lilla sjuka mig :( ! Hahaaha :P<3

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; hihi tackar :)

2010-07-16 @ 17:55:21
URL: http://linnlovelife.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0