Vrickat foten (Stavning?)

Smart att vricka foten eller hur!? Jag ramlade så fick jag jätte ont och då så vart de bara för jävligt! Så kommer kanske inte kunna träna denna veck :(. Synd! Jag blev faktiskt riktigt sugen idag när jag kollade på min syrras match! Haahaha snacka om att jag va en riktig gapphals!xD. Jag kunde inte hålla mig men de är ju positivt att peppa dom för om man blir de så blir man taggad. De gör goda chanser att vinna. Och om man har en bra tränare så går de nog lite bättre. Jag köpte också nya skor idag ;D! Ful/snygga. Jag kan lixom inte bestäma mig. Men dom är ganska coola. Ja jag har varit med Emma också vi kolla nyss på film :D. Aja skriver mera imorgon puss!<333
P.s mitt nya ph dampar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du inte ja vet de, men du gör typ lika i stilen

2010-01-24 @ 00:02:43
URL: http://knieling.blogg.se/
Postat av: jessie

a men du e oxå skiit bra! <3

2010-01-24 @ 00:38:41
URL: http://knieling.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0