Sorry!

Sorry jag har inte update eller gjort några designer kanske har tid att göra de i helgen. Jag ska nämligen hämta min dator hos pappa i morgon men jag kanske inte kommer sitta så mycke. Jag väntar på att min andra dator ska lagas klart men pappa kommer hem om en vecka typ. Han bygger typ en ramp högre upp i landet.  Vet ej vart. Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag hade hemkunskap som vanligt kl 08.00 på morgonen. Man behöver inte äta frukost om de blir något gott! Idag lagade vi pasta med tomatsås som start efter lovet. Jag är med en som jag inte riktigt vill vara med. Men vi ska snart byta "partner". Sen så hade jag och Nattis och Nikki lite kul i skolan eller ja de hände väl bara halv roliga saker, inte så kul.... Bitch klappa en kille tex xD. Snäll jag verkar mot killar eller hur? Aja ska kolla klart på Glee nu puss!♥♥

Kommentarer
Postat av: Bella

gonatt :D

2010-01-14 @ 21:47:59
URL: http://bellahz.blogg.se/
Postat av: neda

Snygg design :)

vilken photoshop använder du =)

2010-01-15 @ 14:34:41
URL: http://thegirlme.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0