Lazer dome!

Idag har jag inte uppdaterat så mycke för jag har varit hos pappas kompis ;). De va kul, Han har killar eller en "Pojke" xD. En av dom är lika gammal som jag, en som Wilma 97a. Och en tredje en lill plutt snart 2 år hur söt som helst! Men i alla fall så gjorde vi inte så mycke i början kolla på tv typ. Men sen så vaknade 2åringen som jag lekte med lite han och hans gosse katt. "Gosse katt" är en hand docka fast katt xD. Den kunde äta mandariner de du ;)! Hahaha. Sen så skulle han vissa massa saker hans rum med hans pennor,bilar,krigs slott,Gosse djur. Han lekte mycke med krigs slottet och hans gosse djur och bilarna så han låste in i borgen xD. Sen kolla han på tv mycke också. Sen så spela vi lite Guitar hero. Jag kan bara spela på Medium xD. Sen så bestämde pappa och Klangen att vi skulle spela "Lazer dome. De va as kul! Man ska skjuta varandra med lazer eller hur man ska förklara de. Man har som en pistol med lazer ståle och en drekt på sig eller som täcker precis under bröst korgen. Sen är man i två lag. Röd och grön. Dom hära "västarna lyser" grönt eller rött. Typ i lazer färg eller vad man ska säga. Sen så sitter pistolerna fast i drekten och man måste hålla med två händer. För att kunna skjuta. De låter om västarna när man blir träffad och de blir en vitt färg i stället för röd. I 3 sek så är man "död" sen så är man med och kan skjuta igen. Men om jag som jag nu va är röd så kan jag inte skjuta röda bara gröna. I rummet är de helt mörkt de ända som lyser är ljus slingorna som är röda. Sen är de typ dunkdunk skjut musik på medans ;). Sen heter man typ "Termenator" Eller något. Så när man har spelat 20 eller 40 min så kan man kolla vem som vann och träffa mest. 500 per träff. De va ganska svårt efter som man måste kolla åt alla håll och verkligen smyga i alla gångar och sånt. De är ganska svårt att förklara men de är as kul ialla fall! 


De är olika poäng där jag va :P Om man skjuter på den dära lampan i hörnet, fast den jag skulle skjuta lös grönt för de va motsåndarnas. Man ska leta rätt på den lampan som finns någonstans då får man 1000 extra poäng. De ni! Men de va as kul!

Kommentarer
Postat av: michaela (:

Hej :) allt bra med dig?

2010-01-03 @ 08:12:37
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hej jag undrar om du kan göra en jätte fin blogg desing till mig??? xD

2010-01-06 @ 12:09:40
URL: http://mathildisden.webblogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0