Vet någon!?

Är det någon som vet varför det är ett sträck mitt i mitt "mellan rum" mellan headern inläggen och sjäälvaste menyn? fattar inte varför men men. Någon kanske vet inte jag i alla fall... Ska testa mig fram lite :P. Det är en tjuv titt på min nya design faktiskt men det lär dröja lite. Så ni får vänta... Jag ska klippa mig och färga håret soon i mörk blont. Jag vill inte ha porr blont hår... Det ser inte naturligt ut. Men jag hade de innan jag färga brunt :P.

Så fint! Ska färga hos frisör så de blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: bossadis

Du! Linjen, kan inte de va någon border i header grejjsimojjsen, duvet typ



header #

background: ;ffffff#

border down (ellernått) : 10 px ?



Eller nått.. hahahah.. bra beskrivning.. >.<

2010-02-28 @ 12:37:43
URL: http://bossadis.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå goding! Vad gör du för mysigt? Själv känner jag mig typ.. tja, död. en tuff natt^^

2010-02-28 @ 15:50:07
URL: http://fattybom.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0