Happy valentine's day!

Hoppas ni haft en jätte bra alla hjärtans dag med massa hjärtan och rosor! Själv har jag varit på konfirmation och ätit godis hjärtan och fått rosor eller en ros :D. Hoppas att alla haft en lika bra dag som jag har haft. Tycker ni inte också att det är en utav årets bästa dagar? Ja de är rätt romantiskt att få ett äkta guld hjärta och de skulle vara jätte kul att få, men om man får ett litet fint kort av ett syskon så är de lika mycke värt. Det är tanken som räknas. Eller av en kompis eller ens barn. Jag tycker det i alla fall. Jag känner tre sycken som fyller år idag så grattis ! ;)  Själv har jag studie dag imorgon. De ska bli skönt för då kan jag kolla på en massa mysiga filmer om alla hjärtans dag. Sitter i alla fall och kollar på blåsningen hahahahaha as kul ju. Aja ska kolla nu skriver sen puss! :D<33333


Kommentarer
Postat av: Elin

Söt blogg du har!

2010-02-15 @ 10:14:50
URL: http://elinrobertson.blogg.se/
Postat av: avo

vashevashe;D



thanks :D

2010-02-23 @ 22:07:31
URL: http://w



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0