Vaknade 07.42.

Suck vaknade alldeles förtidigt av en skrikande tv inte alls kul! Sen kunde jag inte somna om så jag gick upp istället. Hos oss har det snöat hela natten så det har kommit mera snö än det redan var och det var tillräckligt innan i natt.

Juste min telefon är tillbaka det tog bara en dag att laga den hehe. Den kanske inte var så trasig eller så behövde den uppdateras. Jag tror att dom som "laga" den igentligen bara uppdatera den, Jag hade nämligen inte gjort det, för jag tycker det är onödigt men det behövdes tydligen för att den skulle kunna fortsätta "Leva" haha.


Kommentarer
Postat av: mly

klart den måste uppdateras, den får så mkt skit genom sms och spel vettuuu ;) typ som små virus fast dom är inte farliga... ah du fattar



DUUUUUU vad skaru göra idag ? bara vara hemma ?

2010-12-19 @ 10:11:22
URL: http://mlysblogg.blogg.se/
Postat av: saga

HEJ! jag vill bara fråga: Hur gör man sånn snö på designen? :) asså som rör sig?? :) tack

http://www.queenofpop.blogg.se

2010-12-19 @ 10:34:31
Postat av: saga

jag har bara en fråga!! :) hur gör man sån fin snä som rör sig på designen? :)

vore jätte snällt om du svarade! tack <3

2010-12-19 @ 10:36:19
Postat av: saga

Ok tack så mycket!! :) men nu har jag en fråga till!! :P om det går bra?

När jag gått in på länken du skickade... så har jag läst hur man gör men ska det vara head eller header? tack så mycket!! :)

http://www.queenofpop.blogg.se

2010-12-19 @ 10:55:23
Postat av: saga

Jag kan inte få det att funka :( men tack i alla fall!! :)

2010-12-19 @ 11:35:17



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0