Skit mobil...

Jag fick den 4 November i år när jag fyllde år. Det är en Sony Ericsson Xperia mini pro. Idag när jag var i skolan skulle jag spela ett spel jag laddat ner från Android Market (Det finns i telefonen man laddar ner appar i.)

Alla vet väl vad Angry birds är för något ha? Det var i alla fall de jag tänkte spela fast ett speciall paket med årstiderna. Precis när jag skulle börja spela så började mobilen hänga upp sig och sedan stänga av sig. Efter det har jag inte kunnat starta den! Riktigt skit helt enkelt är skit arg!

Kommentarer
Postat av: Jonna

trodde den mobilen var riktigt bra :O tråkigt att den hacka upp sig...

Sjukt vad fin din blogg är :D, som alltid.

har du lust att hjälpa mig igen (A)?:)

2010-12-15 @ 16:08:42
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0