Fick reda på några betyg idag!

Jippy! Jag har sammanlagt VG i 8 ämnen än så länge. Jag har ju inte fått reda på alla betyg än. Hoppas kanske på något mer VG. Stör mig på en sak bara: Jag är så jävla nära MVG i teknik men vi har inte gjort tillräckligt med Arbeten för att jag ska kunna bevisa att jag verkligen har MVG!

Jag fick MVG på provet och på en annan grej vi gjorde och det är det ända vi gjort under hela året. Men jag kommer inte ge upp utan fortsätta kämpa som hon sa till mig så kommer jag få MVG. Det vore awsome att ha i alla fall ett MVG. Men vad kan jag säga jag är stolt över mig själv och väldigt nöjd!!! :)

Kommentarer
Postat av: nina

Det stavas MERRY, ville bara hjälpa till : )

2010-12-16 @ 21:03:02
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-17 @ 08:00:26
URL: http://millahoman.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0