Blä fuuuu!

Berättade jag historian om my dear telephone ? Nej men i alla fall så är den borta, har antagligen tappat den, eller inte jag men mamma. Vi skulle åka hem ju och då hade mamma skjutit in den i bakluckan och då hamnade den ganska långt in. Och vi tror att den kanske råkade hamna vid min bil dörr. Och då när jag öppnade den så kanske den ramla ut (Utan att vi märkte). Så tror vi den åkt ut eftersom den inte finns någonstans! Konstigt i sånna fall. Aja måste ha en gammal nu kanske överlever. Men det som är synd är att jag har fucking kontantkort.

Om någon inte har mitt nya nummer som jag känner så kan jag säga att det är som mitt allra första nr fast med 07 Istället för 08 på slutet.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0