vaken !

Godmorgon! Jag vaknade för ett tag sen kanske 30 min sedan. Igår tyckte jag att jag var ganska duktig på att uppdatera. Men det vart ju inte så långa inlägg. Men jag hoppas att alla förstår att jag inte vill ha någon reklam nu. Jag tänker inte anmäla er jag vart bara så arg. plus att tejen som skrev det fick en ganska arg kommentar tillbaks. Hon sa att hon kanske skulle hänga ut mig. Men aja det spelar ingen roll egentligen bara det inte blir blogg bråk så gör det inte mig något. Antingen älskar man mig eller hatar mig kanske något mitt i mellan också. De är bara så det är aja.

man vakna upp till inte så fint väder idag det är synd. Men de kanske spricker upp eller är varmt. Har inte checkat temperaturen vi har en sån grej. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, eller jo jag ska väl hjälpa pappa i våran nya lägenhet med mitt rum tror jag. Kanske tar en bild på de sen när jag är klar. Jag har typ kaffe färg. Ljus brun typ. Jag har alltid gillat den färgen. Så jag ville prova hur det skulle vara om jag hade den i mitt nya rum.

Pappa bodde ju förut i en 2a och nu har vi flyttat till en 3a. Så jag får eget rum och mina syskon delar. Pappa vill sova i vardags rummet (som vanligt =P). Han somnade alltid i soffan när mina föräldrar bodde ihop för mååånga år sedan. Men det ska jag göra i alla fall. Vad ska ni göra då??

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag ska dra till en kompis och plugga, vääldigt trögt ya0 ;/

2010-04-17 @ 11:49:04
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hah jo, men då är jag lite rädd att det inte blir så mycket plugg haha :) <3

2010-04-17 @ 12:26:14
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0