Hemma nu!

Nu är jag hemma igen. Jag har åkt i dag också som sista dag. De är roligaste är att åka svarta backar och vissa röda. Men pappa och jag åkte mest dom som tippa rakt ner svarta backar. Men dom flesta svarta backar har lite rött i sig eller hur man ska förklara. Det är oftast inte svart hela backen. Men på slutet av alla backar på fram sidan där allt finns typ parkering och skid uthyrning är det grönt eller blåt. Men inte på bakre romme då är det antagligen svart hela vägen ner eller rött. Jag älskar backe 17 sååå prefect den är super brant och lite mindre brant i mitten sen blir den lika brant igen. (Ni kommer se på bilden jag lägger upp). Sen så prova jag hoppa i dom stora hoppen jag klara första gången och andra flög jag åt helvete och åkte på ryggen och snurra runt xD. Det gick bra men jag hoppa inge mera efter det :P. Nästa år ska jag i alla fall lära mig åka snowboard ;).
Jag fjällen

Kommentarer
Postat av: josefina

nice blogg !

2010-04-04 @ 23:38:54
URL: http://jjjosefinaa.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0