Estet.

Idag har jag faktiskt bara varit i skolan från 08.10- 10.30. För sen åkte vi till nynäs och kolla på Esteternas uppträdnanden. Dom var väl begåvade. Många sjöng bra och dansade och spelade bra. Men musiken över rösta sångarna. Det var lite synd att man bara hörde lite. Men dom var bra. Sen hade dom konst utställning efter. Ja, om man gillar konst så annars så var det bara tråkigt. Men det var väldig fina bilder och målningar. Foto utställningen var nog finast av alla. Killarna i min klass vart utslängda för att dom drack upp massa läsk xD!

Kommentarer
Postat av: amanda

Härlig blogg, allt bra? :)

2010-04-22 @ 17:34:31
URL: http://aamannnnda.blogg.se/
Postat av: Lindha

hejhej! har du lust/tid/ork att fixa en bloggdesign till mig? skulle uppskattas jätte mycket!

2010-04-22 @ 18:12:48
URL: http://lnn.blogg.se/
Postat av: klara

hej, jag skulle bli glad om du kunde läsa/svara mitt mail som jag skickade till dig :)



puss och kram :D

2010-04-22 @ 19:12:39



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0