Hemma nu :)

Hemma från träningen nu :p. Ja inga kommentarer på min träning idag. De va väl ganska kul och gick ganska bra. Jag har inte gjort så mycke efter träningen mera en att duscha. Just nu kollar jag på tv. Jag vet inte på vad jag kollar på. Jag kollade på "Hogan knows best" Men de slutade. Snacka att han måste veta allt och ha koll på Brook hela tiden! Jag menar hon va ju trots allt 16år! Hon får inte ta p-piller utan att han vet, Inte ha sex, Inte få va en vecka med kompis i deras starand hus för att han måste ha koll satt inte killar kommer in. Aja hon är ju äldre nu men ändå. Snacka om att ha koll. Fast de är ganska bra. Sen finns de ju "Brook knows best" Då är hon 18år. Jag gillar båda programen för de handlar ju om samma personer. Aja ska kolla på de jag kollar på klart nu puss!♥

Kommentarer
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Ja, jag var med i Klass 9A. :)

2009-09-07 @ 22:25:58
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: tack:D jag älskar din design!! vem har gjort?<3

2009-09-08 @ 06:59:02
URL: http://sandralixom.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0