Har tråkigt ...

Någon som vill messa trots att jag är telesnor unge?? Jag önskar alla hade telenor så kan jag ju messa med alla jag vill eller ni messa med mig om ni vill.
Idag har de varit en tråkig dag bara tråkiga lektioner. Men alla värkar älska min mobil i alla fall för jag fick knappast ta på den själv idag xP. Men men man får väl ta de. Sen vart den beslagtagen av min lärare tack vare addee som höl på med den. Hon är lite knäpp jag sa att de va min och att hon kunde ta hans men jag fick den inte för de. Sen har de inte hänt så mycke.  Aja ska kolla på tv nu puss!♥

Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

hehe..:) förstår vad du menar. Lika bra att du väntar några år :P

Hur gammal är din syster om man får fråga? :)



kraam

H

2009-09-04 @ 22:58:48
URL: http://hanneler.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0