Frågor och svar :)

Jag svarar på lite frågor nu :) Om ni missa kan ni fråga  ialla fall  jag kan svara på dom med :D.  

Hej Hilda... här får du några frågor! ;)

1. Hur länge har du bloggat?
2. Vad fick just dig till att starta en blogg?
3. vad skulle du säga att din blogg handlar om?
4 . Hur många besökare har du på 1 dag?
5. Vilka bloggar följer du?

Svar: Oj de va kul med så många frågor i en :P.
1.
Jag har bloggat ungefär ett år på den hära bloggen. Men jag har haft många bloggar. Så om man lägger i hop alla så kanske de blir 2år :).
2.Jag tror att jag började blogga för att många i min klass gjorde de och för att de verkade ganska kul. Och sen fasnade jag för de :).
3.Om jag skulle beskriva den skulle de nog bli att den handlar om mitt liv och mina kompisar och min vardag helt enkelt. Och mina åsikter om allt.
4.Jag har väl oftast 25-50 de kan vara olika :P. Men på vardagarna är de ungefär 25-35 och på helger lite mera.
5. Jag följer många bloggar :p. Men några jag följer är Kenza,Camila,Hannel och kissie. Och de är bara några :P. Men vissa ska jag sluta följa för att jag ändå läser dom varje dag. Hoppas du blev nöjd med svaren :)

Frågor nr 2 :).
Vem är din idol?
har du några syskon?
vad är ditt favoritgodis?<3

Vad kul att alla har så många frågor :P.
1. Min idol :P Jag tror de är Lady gaga och Katy perry just nu men de varierar :D.
2. Jag har tre systrar :).
3. Mitt favorit godis är Chocklad tror jag :p.

Är dina headers gratis ?
Vad kostade ditt photoshop?
1. Ja de är dom. Och jag tror att dom alltid kommer vara de :).
2.Oj, jag vet inte faktiskt xD fick de av min pappa. Men de går nog att kolla de brukar ju kosta runt 1500 :).

Hej jag undrar vilken som är din favorit film??
Min favorit film oj! De finns många bra :P. Men jag tror nog att de kommer vara "New moon" när den kommer ut :).

Hoppas att ni är nöjda med svaren :D♥

Kommentarer
Postat av: jannica

Godmorgon !:)

allt bra med dig idag ?:)

2009-09-20 @ 10:27:12
URL: http://jannica.webb.se
Postat av: jannica

sv:jag mår bara bra :)

2009-09-20 @ 10:59:54
URL: http://jannica.webb.se
Postat av: JOHANNA

:D

2009-09-20 @ 11:34:38
URL: http://yohannanorrman.blogg.se/
Postat av: sandra

klart jag är nöjd:D im in love with your blog<3

2009-09-20 @ 20:51:41
URL: http://sandralixom.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0