Dålig uppdatering! :S

Jag är ledsen för dålig uppdatering!! Men jag har inte orkat. Men Jag har inte gjort så mycke som vanligt skolan -.-!. Men jag har varit på träning också. De va ganska kul idag. Fast jag trodde inte de :P. Men vi har ju världens bästa lag och lagkapten såklart!! Och sen har vi match på lördag. Alla som va på träningen idag är kallade dit. Och dom som inte tyvär! Jag hoppas att de går bra... För dagen efter ska jag till CYPERN!!! Så ni kanske inte hör av mig på en vecka :(. Men de kanske finns datorer dära. Men jag ska ha de jätte skönt xP. Och väskan är tyvära redan upptagen Nattis skulle packa ner sig i den xD. Ni kanske kan följa med mig nästa gång eller prata med mina systrar dom kanske kan packa ner er. Jag är inne på Facebook just nu vad gör ni?? Skriver mera imorgon. Har mera tid då. puss!♥

Kommentarer
Postat av: Ida

vilken fin blogg du har:)

2009-09-23 @ 22:23:51
URL: http://ivmt.blogg.se/
Postat av: Gabriella ♥

SV: Kan inte påstå det :'/ Farfar dog idag :'(

2009-09-24 @ 17:28:43
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nielsen

haha söt du e gumman! Laget e bäst! Japp resväskan e redan paxad tyvärr :)<333

2009-09-24 @ 17:58:23



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0