Alla planer är utförda :P.

Hello! Har utfört alla dagens planer! Bra va?? För imorgon åker jag till arlanda. Och sover dära en natt och sen klockan 07.30 på morgonen åker vi!! :D. De är ganska nervöst efter som att jag är lite flyg rädd. Vet inte varför men har alltid varit de. Men annars eller för allt annat är jag inte nervös. Jag va med Emma idag. Men inte längre pallar inte vara ute. De är bara massa grävlingar ute. Hatar grävlingar mest av alla djur. Sen skulle jag ändå äta godis och kolla på tv. Kollar någon på kändisarna som är i djungeln? De gör jag just nu :P. De är final mellan han bonden ochm janike eller vad hon heter. Ska kolla klart nu men skriver hejdå till alla imorgon!♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer sakna dej :'(

Du får inte vara borta en vecka !! Hur ska jag klara mej utan dej gumman ??<3<3<3<3

2009-09-27 @ 08:59:19
URL: http://stockholmsblondie.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0